שיווק מבוסס תוכן כתבות שיווקיות ושיווק במייל
מיילים? כתבות? זה לא הניינטיז אלא הקידמה של השיווק!
יש מי שירימו גבה – מה מיילים, אין פייסבוק בעולם? מה כתבה בעיתון, מי בכלל קורא עיתונים היום?
אז חשוב לנו להבהיר: לא. אנחנו לא מדברים על הודעות מייל גנריות או כתבות שער מלוקקות באיזה עיתון, את זה באמת אפשר להשאיר בניינטיז… אנחנו מדברים על אפיק ממוקד מטרה (ורווח) שהוא שיווק מבוסס תוכן.
לכל אחד מתאים לעשות שיווק מבוסס תוכן?
בגדול: כמעט לכל עסק רלוונטי להשקיע באפיק פרסומי של מיילים וכתבות שיווקיות, במיוחד אם יש מוצר או שירות שרוצים לבסס לו קהל יעד.
אז אם תהליכי המכירה שלך ארוכים, מתישים או קשים – סביר להניח שמייל או כתבה יוכלו לפשט את העניינים ולעשות לך חצי דרך, פשוט כי הם מגיעים ישר לליד פוטנציאלי ומתחילים למכור לו עוד לפני שהתקשרת אליו בכלל!
לדוגמה, כתבה שיווקית שנכתבת עבור אולם אירועים תוכל לבדל אותו בשוק אולמות האירועים, לענות על כל השאלות של זוג צעיר ולחבר אותו לערכים של המותג וליתרונות הייחודיים שלו.
מיילים הם אסטרטגיה נוספת שמטרתה לפנות לקהל שכבר התעניין במותג ולשכנע אותו עוד יותר, עם תוכן רלוונטי, עדויות של לקוחות מרוצים, מענה לשאלות או להתנגדויות ועוד.
זה בדיוק חלק ממעטפת One Stop Shop שהעסק שלך צריך בפרסום שלו, כמובן יחד עם קמפיין ממומן שלוכד את הקהל מהרשתות החברתיות ישירות אל תוך התוכן השיווקי שמתחיל לו את המכירה.
לא זורקים עליך תוכן, יושבים עליו טוב טוב עם אסטרטגיה
רק שיהיה ברור, אנחנו לא סתם כותבים לך אימייל מרקטינג או כתבות שיווקיות… תוכן בלי שום מערכת שיווקית הוא מיותר ולפעמים מזיק, במיוחד אם הוא נתפס כספאם לדוגמה (אימת בעלי העסקים, ובצדק).
הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לייצר תכנון אסטרטגי מדויק שיושב על העסק שלך כמו כפפה בחורף, וכמו בגד ים צמוד אך נוח בקיץ, ויוצר לך את כל היתרונות שמיילים וכתבות שיווקיות יכולים להעניק לך לעסק.
ביסוס אוטוריטה
כתבה שיווקית מציגה אותך בצורה מרשימה ויוקרתית. היא נותנת מהימנות של גורם חיצוני (לרוב כתובה בצורה של ראיון או של גוף שלישי שבוחן את העסק בעיניים אובייקטיביות) ומבססת אותך ברמה המקצועית.
בטווח הרחוק זה מאפשר לך לבנות קהל מעריצים שחם על המוצר או השירות שלך וסוגר עסקאות בהיקפים גדולים גם על מוצרים או שירותים חדשים – רק כי כבר יש לו את הביטחון שכל דבר שתוציא שווה את הכסף.
תהליך מכירה אוטומטי ללא התעסקות מצידך
כתבה ומיילים נותנים ללקוח הפוטנציאלי את כל המידע על העסק שהוא צריך, ולמעשה מייצרים תהליך של מכירה עוד לפני שהליד בכלל השאיר פרטים.
כשהתוכן כתוב בצורה טובה וממוקדת שיווקית, הוא "מחמם" את הליד ככה שבזמן שהוא משאיר פרטים הוא כבר יודע בדיוק את יתרונות העסק, הבידול שלו ומה הוא יכול לתת לו יותר מהמתחרים.
דיוק קהל היעד וחסכון בזמן ובמשאבים
מיילים וכתבות שיווקיות מסננים את הקהל שלא רלוונטי לך, וכך הלידים שמגיעים אליך הם כאלה שכבר מעוניינים בשירות, מכירים אותו ויודעים את הערך שהוא יכול לתת עבורם.
זה חוסך לך זמן יקר של מכירה מתישה, התעסקות בלידים לא רלוונטיים ועצבים שבטוח לא יחסרו לך.
יאללה, לבסס את העסק שלך בתוכן שיווקי?
תהליך העבודה אתנו:
1. הקמת אסטרטגיה
- נבדוק מה השירות המנצח שלך שיכול להרים לך את העסק
- נתכנן אסטרטגיה של מיילים או של כתבה שיווקית
- נבנה בדיוק את המהלכים השיווקיים העוטפים באסטרטגיה
2. תחקור וכתיבה
- קופירייטרית מקצועית תראיין אותך בשיחה קצרה אך ממוקדת
- לאחר הראיון, התכנים ייכתבו לפי האסטרטגיה שנבחרה
- תקבל את התוכן לבדיקה ולאישור לפני המשך התהליך
3. הטמעת התוכן
- נשלב את הכתבה באתר מוביל ואת המיילים באוטומציה רלוונטית
- נתקין פיקסלים חכמים למעקב אחרי פעולות הקהל
- נוכל לאתר פעילות של קהלים רלוונטיים בתוך כל פיסת תוכן
4. תפעול המעטפת
- נעקוב אחר פעילות הלידים בכל אחת מהאסטרטגיות
- נבצע אופטימיזציה - שיפור וטיוב - של התוכן שהמיר הכי הרבה לידים
- נמשיך לשדרג את האסטרטגיה כל עוד התכנים באוויר
שיווק עלינו, תוכן עלינו, מעטפת עלינו - רק נשאר לך לתת לנו 'אוקיי'
כמו בתוכניות הכי טובות, אנחנו צוות התפעול המושלם שעושה סביבך הכל בזמן שאתה יושב רגל על רגל (מקווים בשבילך, אבל גם סתם מול המחשב זה אחלה) ונהנה מהפירות של העסק שלך.
הגיע הזמן שהשיווק שלך יגיע לנתיב הנכון והאסטרטגיה הנכונה, ירקיע שחקים ויתחיל להביא לידים ועסקאות שלא מבזבזות לך זמן, כסף ועצבים. בשביל לעשות את זה ברמות המקצועיות הכי גבוהות שיש – אנחנו כאן.